Termeni si conditii

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre I.I. Alexe A. Ioan Adrian, prin intermediul website-ului www.promotionalesicadouri.ro catre Client si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al Partilor.

Termeni:

Cumparator: persoana fizica/juridica ce efectueaza o Comanda;

Vanzator: I.I. Alexe A. Ioan Adrian – prin website-ul www.promotionalesicadouri.ro Nr de inregistrare Registrul Comertului, F10/498/2020, C.U.I. 42777428, cu sediul in Municipiul Buzau, Cartier Dorobanti 1, str. Baladei, nr. 38, bloc 19/3, ap.7.

Bunuri/produse – orice produs din magazinul online www.promotionalesicadouri.ro, mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.

Produse personalizate – produsele care pot fi comercializate personalizate conform cerintelor Clientului, prin tiparirea unui text sau a unei imagini, la alegerea Clientului.

Comanda – acordul dintre Vanzator si Client prin care I.I. Alexe A. Ioan Adrian se obliga sa livreze Bunurile, iar Clientul achita contravaloarea acestora.

Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Prin procesarea unei Comenzi pe site-ul www.promotionalesicadouri.ro Clientul este de acord cu Termenii si conditiile website-ului. Acceptarea comenzii de catre I.I. Alexe A. Ioan Adrian se considera finalizata in momentul confirmarii prin e-mail a transmiterii produselor si primirea intregii valori a comenzii. Orice comanda neconfirmata de catre I.I. Alexe A. Ioan Adrian nu va avea valoarea unui Contract.

Efectuarea comenzii

Produsele se afla in stoc la depozit. Dupa lansarea comenzii verificam stocul la depozit si daca produsele sunt in stoc va transmitem pe e-mail factura proforma. Daca stocul este sub 100buc. anuntam clientul sa poata efectua plata in timp util. Produsele se livreaza in ordinea confirmarii platilor. Daca clientul doreste sa afle stocul inainte de lansare comanda ferma poate sa ne transmita pe e-mail modelul produsului si cantitatea solicitata.

Dupa selectarea produselor dorite comandarea acestora, Clientul va proceda la plata acestora conform metodelor de plata detaliate in sectiunea Modalitati de plata.

In situatia in care Clientul doreste achizitionarea unor produse personalizate cu valoare mai mica de 100 lei incluzand si cheltuielile de transport se poate achita la primirea coletului.

Pentru comenzi mai mari de 100 lei se achita un avans de 50% din valoarea comenzii si transportul pe baza facturii primite, iar diferenta de plata la livrare.

Pentru toate tipurile de comenzi se poate achita integral prin transfer bancar.

Pentru cu valoare de peste 100 lei simulare grafica este gratuita.

La produsele unde descrierea are numarul de bucati/cutie se comanda o cutie. La produsele unde este specificat in pagina comanda minima se respecta anuntul.

La toate celelalte produse comanda minima este de 50 buc. cu simulare grafica gratuita.

Daca ati comandat de la noi si doriti sa suplimentati modelul comandat cu mai putin decat minimele scrise mai sus, ne puteti contacta.

Daca doriti sa comandati mai putin decat comanda minima, la costul comenzii se adauga o taxa de 20 lei care reprezinta realizarea grafica a machetei.

Costul machetei cu simularea grafica personalizata pentru produsul Clientului inainte de efectuarea unei comenzi este de 20 lei, si se achita integral in avans pe baza facturii emise de noi.

Produsele se comercializeaza doar tiparite, cu textul clientului. Nu se folosesc pentru tiparire scris auriu, argintiu si in relief.

 

Procesarea comenzii si executarea produselor personalizate

Dupa efectuarea platii avansului si confirmarea lui, clientul primeste in maxim doua zile lucratoare pe e-mail macheta grafica cu produsul si textul ales pentru personalizare. In acest sens, Clientul va putea vizualiza/printa textul ce urmeaza a fi imprimat pentru a putea corecta eventualele greseli sau erori materiale. Se recomanda citirea cu atentie a textului integral, pentru a exista certitudinea ca nu exista nicio greseala sau eroare materiala. Dupa verificarea machetei, Clientul va transmite Societatii Bunul de Tipar, prin e-mail, catre aceeasi adresa de e-mail de la care a primit textul initial.

Orice neconformitati datorate lipsei de diligenta a Clientului in verificarea si corectarea textului nu pot fi imputate Societatii, aceasta fiind exonerata de raspundere. Cheltuielile suplimentare ocazionate de aceste imprejurari se vor suporta in integralitate de catre Client.

Livrarea produselor

Termen in regim NORMAL: 5 zile lucratoare de la data primirii Bunului de Tipar conform programului de lucru afisat pe site la sectiunea contact.

Termen in regim de URGENTA: 2 – 3 zile lucratoare de primirii Bunului de Tipar* conform programului de lucru afisat pe site la sectiunea contact.

Taxa pentru regimul de urgenta platibila de catre Client este de 50 lei TVA inclus/comanda.

Termenul de livrare in regim normal este de maxim 5 zile lucratoare si 3 zile lucratoare pentru regim de urgenta, termene calculate de la data primirii Bunului de Tipar conform programului de lucru afisat pe site la sectiunea contact.

In situatia in care produsul nu se gaseste in stoc, I.I. Alexe A. Ioan Adrian va anunta Clientul prin e-mail.

I.I. Alexe A. Ioan Adrian nu livreaza produse nepersonalizate.

Livrarea se va efectua de catre o societate de curierat (Fan Courier), la domiciliul Clientului ori la o alta adresa indicata de catre acesta. Cost minim transport 35 lei.

Pentru coletele care depasesc 1 kg, se adauga costul de 3,5 lei/Kg suplimentar T.V.A. inclus.

Taxa pentru transport este valabila pentru orase.

Costul pentru km exteriori oraselor este de 2 lei/km T.V.A. inclus.

Schimbarea termenului de livrare

Societatea isi rezerva dreptul de a schimba termenul de livrare, atat cel normal cat si pentru cel in regim de urgenta in functie de volumul comenzilor.

Societatea are obligatia de a anunta de indata Clientul despre schimbarea termenului de livrare.

Modalitatea de plata

Plata online prin transfer bancar (ordin de plata)

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de I.I. Alexe A. Ioan Adrian transmise prin e-mail de catre Vanzator.

Procesarea comenzii si livrarea produselor se va efectua dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a facturii proformei emise.

Nume societate: I.I. Alexe A. Ioan Adrian

Cont bancar: RO08BTRLRONCRT0562173101, Banca Transilvania

Plata ramburs

In situatia in care Clientul doreste achizitionarea unor produse personalizate cu valoare mai mica de 100 lei incluzand si cheltuielile de transport se poate achita ramburs la primirea coletului. Taxa de transport 35 lei cu 3,5 lei pe kg suplimentar.

Pentru comenzi mai mari de 100 lei, pentru ca sunt produse personalizate si nu se pot revinde daca clientul refuza coletul, se achita un avans de 50% din valoarea comenzii si taxa de transport 35 lei cu 3,5 lei pe kg suplimentar pe baza facturii proforme primite, iar diferenta de plata la livrare.

Pentru toate tipurile de comenzi se poate achita integral prin transfer bancar cu taxa de transport 35 lei cu 3,5 lei pe kg suplimentar.

Politica de returnare

Potivit legislatiei in vigoare, Clientul are dreptul sa notifice în scris Societatii ca renunta la contractul de vanzare-cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Notificarea se va realiza prin transmiterea unui e-mail catre una din adresele de la datele de contact.

Prin urmare, Clientul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 (zece) zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, Societatea isi rezerva dreptul de a decide daca accepta returul sau nu, iar in caz de acceptare, daca imputa pierdea suferita in aceste circumstante asupra valorii produsului; suma retinuta va fi comunicata Clientului dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Exceptii:

Conform legislatiei in vigoare, urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;

  1. b) Produsele distinct personalizate;
  2. c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

ATENTIE
Contractul avand ca obiect achizionarea de catre Client a unor produse personalizate nu poate fi denuntat unilateral de catre acesta, termenul de 10 zile lucratoare mentionat anterior, nefiind aplicabil.

Garantia produselor

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie conform prevederilor legale. Garantia reprezinta angajamentul asumat de Societate fata de Client, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor in care a fost incheiat contractul de vanzare-cumparare si comenzii Clientului.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

Legea aplicabila – jurisdictia

Contractul este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Societate si Client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Buzau.

Drepturi de proprietate intelectuala

Toate materialele integrate in acest site sunt proprietatea intelectuala a www.promotionalesicadouri.ro. Aceste materiale nu pot fi printate, copiate sau reproduse fara cu acordul detinatorului.